Tahitótfalui Pollack Mihály Általános Iskola és AMI

Vissza a hírek oldalra

Kerek nap két keréken

Galéria1, 2 ,3

A Rotary Grande egy kerékpáros körtúra a Szentendrei-szigeten, évente kétszer, melyet a szigetet körülölelő városok Rotary klubjai szerveznek jótékonysági céllal. Tavasszal még csak a felső tagozatból, ősszel, október 8-án már a kisebbek közül is részt vettek a Pollack Mihály Általános Iskola és A. M. I. diákjai közül ezen 30 km-es túrán. Az időjárás remek volt, a szervezés kifogástalan. Szigetmonostorról a Faluháztól indultunk 11 órakor a regisztráció után. Ezt megelőzően nekünk már Tahitótfaluból el kellett tekernünk idáig. Ez jó kis bemelegítés volt. Majd a szigeten Horány, Surány érintésével eljutottunk a váci komphoz, ahol frissítővel és energiapótló finomságokkal vártak minket. Onnan a Tildy hídhoz vezető gáton bicikliztünk tovább. Tótfalutól Szigetmonostorig vezető füves gáton bringázhattunk aznap már másodjára, hogy visszaérkezhessünk a célállomásig, ahol meleg étellel vártak ránk.

Egész nap gyönyörködhettünk az őszi tájban, miközben kellemes tempóban haladtunk. A szervezők, résztvevők barátságosak, segítőkészek voltak, amit ezúton is köszönünk. A kerékpározás jótékonysági célja művészeti iskolánk koncertjeinek és az iskola rendezvényeinek, ünnepélyeinek hangosítása.

Hazafelé még benéztünk a szigetmonostori PiciPiros (Piros lábos fesztivál helyett) elnevezésű rendezvényre, ahol bemutatkoztak a helyi alkotók, művészek, termelők. Mondhatjuk, hogy kerek nap volt két keréken.

A nap hősei a 2.a osztályból Dénes Léna, Városi Barnabás, Tóth-Emili Zoé és az óvodás Városi Boglárka voltak, akik felnőtt tempóban megtették ezt a hosszú távot.

Köszönjük ezen gyermekek szüleinek is, hogy nevezésükkel, részvételükkel támogatták a jótékonysági rendezvényt.

A másodikosokkal biztos, hogy a következő túrán is ott leszünk.

Szente Ildikó osztálytanító

Köszönjük a Rotary Club Szentendrének ezt a tartalmas napot, és a jótékonysági célkitűzésüket is, ahol a bevételt a Tahitótfalui Általános Iskola és AMI rendezvényeinek, koncertjeinek hangosításának támogatását tűzték ki célul.

Köszönöm a Dénes, Géczi, Városi, Tóth, Czuppon családok támogatását, a 2. a osztály tanulóinak, alsóban Csereklyéné Szente Ildikónak, felsőben Czuppon-Bunkóczy Tünde és Pacor Vilmos tanárok szervező munkáját, Ágoston Emese, Geszten-Kovács Miron, Pilz Máté, Dénes Manka, Géczi Annamária és Géczi Sándor tanulók aktív részvételét.

Zakar Ágnes intézményvezető

picpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpic pic pic pic