Tahitótfalui Pollack Mihály Általános Iskola és AMI

• E-mail: szigetisk@gmail.com
  • Intézményvezető: igazgato@pollackmihalyiskola.hu
Vissza a hírek oldalra

Június elején minden diák örömére elérkezett a tanév végi kirándulás ideje. A pedagógusok színes programokat állítottak össze minden osztályban. Az alsó tagozatosok a Skanzenbe, a Marcipán Múzeumba, Visegrádra, illetve a helyi biogazdaságba látogattak el.

A 4. b osztályosoknak a hagyományos kerékpártúra mellé budapesti kirándulást is szerveztünk. Álljon itt az ő élménybeszámolójuk:

Kirándult a 4.b osztály

Csütörtök reggel energiával feltöltődve érkeztünk az iskola elé, hiszen mindenki örömére biciklizni mentünk.

Az utunk Pócsmegyeren át a szigetmonostori kompig vezetett, ahol átkeltünk a Dunán, és elértünk a Határcsárdáig. Onnan percek alatt Leányfalura tekertünk a gyönyörű, árnyas kerékpárúton.

Játszottunk a játszótéren, számháborúztunk a parkban és még fagyiztunk is egy jót. Ezután az új célpontunk a Pap-sziget volt, amit még körbe is bicikliztünk.

Hazafelé Tahiban a Duna-parton jöttünk, ahol nehezítette dolgunkat a köves földút. De mi megküzdöttünk vele, így fáradtan, de új élményekkel tértünk haza.

Ki kellett pihenni magunkat, hisz pénteken is hosszú túra várt ránk. Különjárat vitt minket a Budán található Pál-völgy-barlangig, onnan pedig a Margit-szigetre. A barlang tele volt érdekes alakú cseppkövekkel, amelyeket a hasonlóság miatt Hófehérkének a hét törpével, elefántnak, egérnek, krokodilnak, skorpiónak, Óperenciás-tenger kalózainak neveztek el. A benti 10 fok után igazán jól esett a kinti meleg.

Utána nagyon élveztük a Margit-szigeten töltött időt is, hisz láttuk a Japánkertet, a Vadasparkot, a gyönyörű szökőkutat, a szépséges rózsakertet, és még utaztunk is a kis vonaton.

Hazaérve örömmel meséltünk a kirándulásról.

Csreklyéné Szente Ildikó alsós munkaközösség-vezető

picpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpicpic